آصف مرچنت؛ ادامه تلاش های نافرجام تروریستی جمهوری اسلامی در آمریکا

آصف مرچنت؛ ادامه تلاش های نافرجام تروریستی جمهوری اسلامی در آمریکا
۷
۱۴

وزارت دادگستری ایالات متحده آمریکا اعلام کرد که یک مرد پاکستانی بنام آصف مرچنت به ارتباط با جمهوری اسلامی و تلاش برای ترور سیاستمداران و مقامات دولتی در این کشور متهم شده است. جمهوری اسلامی در سالهای اخیر تلاش های فراوانی را برای ترور مخالفان و دولتمردان آمریکایی در خاک این کشور انجام داده است. در همه ی این موارد، این تلاشها نافرجام بوده و نقشه های پلید رژیم ایران نقش بر آب شده است.
سران جمهوری اسلامی بارها تاکید کرده اند که انتقام کشته شدن قاسم سلیمانی را از دولتمردان آمریکایی خواهند گرفت. در سال ۱۴۰۱ وزارت دادگستری آمریکا یک عضو سپاه به نام شهرام پورصفی را به طرح ریزی برای قتل جان بولتون، مشاور پیشین امنیت ملی کاخ سفید، متهم کرد. او در تلاش بوده برای انجام این قتل از طرف سپاه در واشنگتن و مریلند به چند نفر ۳۰۰ هزار دلار بپردازد.
در موضوع آصف مرچنت، دادستانها اظهار کردند که او قبل از اینکه از پاکستان به ایالات متحده سفر کند، مدتی در ایران گذرانده است.
تلاش های نا فرجام تروریستی جمهوری اسلامی سالهاست که به یکی از اخبار مهم تبدیل شده است. اما سران جمهوری اسلامی از این تلاش های نافرجام درس عبرت نگرفته و به فعالیت های مخرب خود در خارج از ایران ادامه می دهند.

مطالب بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *