امباپه به رئال مادرید پیوست

امباپه به رئال مادرید پیوست
۱

کیلیان امباپه مهاجم تیم ملی فرانسه با رئال مادرید قرارداد امضا کرد. قرارداد امباپه با باشگاه پاری‌سن‌ژرمن کمتر از یک ماه دیگر به پایان می‌رسد بنابراین او با انتقال آزاد از باشگاه فرانسوی به قهرمان رئال مادرید پیوست.

امباپه در ماه فوریه به توافق شفاهی با رئال مادرید رسیده بود و چند هفته پیش اعلام کرد که در پایان فصل پاری‌سن‌ژرمن را ترک می‌کند.

قرارداد مهاجم ۲۵ ساله از اول ژوئیه شروع می‌شود و انتظار می‌رود رئال مادرید پیوستن او را در چند روز آینده در ورزشگاه برنابئو رسما اعلام کند.

امباپه با ۲۵۶ گل رکوردار گل در پاری‌سن‌ژرمن است. او در سال ۲۰۱۷ از موناکو به باشگاه پاریسی پیوست ابتدا به صورت قرضی.

او با فرانسه قهرمان جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه شد.

مدت قرارداد او با رئال تا سال ۲۰۲۹ است و ۱۵ میلیون یورو برای هر فصل به علاوه ۱۵۰ میلیون یورو پاداش دریافت می‌کند که این مبلغ در طی ۵ سال به امباپه پرداخت می‌شود. او همچنین درصدی از حق تصویر خود را حفظ خواهد کرد.

این بازیکن فرانسوی این شانس را خواهد داشت که در کنار لوکا مودریچ، بازیکن اهل کرواسی بازی کند چون این هافبک کروات هم قرار است یک سال دیگر قراردادش را با این باشگاه تمدید کند.

مودریچ ۳۸ ساله در حالی که مادرید در روز شنبه پانزدهمین قهرمانی خود در جام ملت‌های اروپا را با پیروزی دو بر صفر مقابل بوروسیا دورتموند در ورزشگاه ومبلی به دست آورد، به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد.

قرارداد فعلی هافبک سابق تاتنهام اواخر این ماه به پایان می رسد اما انتظار می‌رود او ۱۲ ماه دیگر در رئال مادرید بماند.

مطالب بیشتر

تونی کروس بازیکن آلمانی ۳۴ ساله رئال مادرید هم که ۱۰ سال است در این تیم بازی می‌کند در آخرین حضورش برای باشگاه رئال مادرید باز هم خوش درخشید و نقش مهمی در قهرمانی باشگاه محبوبش ایفا کرد.

کروس پیشتر اعلام کرده بود که این آخرین بازی باشگاهی اوست و بعد از رقابت‌های یورو ۲۰۲۴ برای همیشه از فوتبال خداحافظی خواهد کرد.

رئال که با پیروزی برابر دورتموند موفق شد برای پانزدهمین بار قهرمان لیگ اروپا بشود، یکشنبه شب در مادرید پایتخت اسپانیا، جشن پیروزی را خود را برگزار خواهد کرد.

منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *