دود این آتش جنگ به چشم مردم می رود

دود این آتش جنگ به چشم مردم می رود
۲۵
۱۶

امروز صبح ما شاهد تلاش حزب الله لبنان برای حمله گسترده به اسرائیل بودیم. اسرائیل با حملات پیشگیرانه حجم این حملات را به پایین ترین سطح رساند. اما با این همه بعضی از موشکهای حزب الله در خاک اسرائیل فرود آمدند. حزب الله لبنان ادعا کرد که این حملات را در انتقام کشته شدن فرمانده ارشد خود فواد شکر انجام داده است.

بر همگان معلوم است که حزب الله لبنان بعنوان نیروی نیابتی جمهوری اسلامی در لبنان بدون اطلاع و اوامر ارباب خود حتی آب هم نمی خورد. تلاش حمله امروز صبح لبنان هم با هماهنگی مسئولین جمهوری اسلامی و سرداران سپاه انجام پذیرفته است. یعنی رژیم ایران سعی دارد منطقه را همراه با مزدوران خود به آتش جنگ بکشاند.

در حالیکه امروز در ایران ما شاهد مشکلات فراوان هستیم، رژیم از تامین برق مردم ناتوان است و پرستاران در اعتصابات سراسری هستند، آتش برافروختن جنگ دیوانگی محض است. دولتمردان جمهوری اسلامی حتی یک صدم صدای رسای مردم خود را هم نمی شنوند. مردم ایران و مردم لبنان خواهان جنگ نیستند. آنها می دانند که جنگ بجز بدبختی و فلاکت چیزی برای آنها به ارمغان نخواهد آورد.

تصمیم گیرندگان در جمهوری اسلامی بجای برافروختن شعله آتش جنگ باید به فریادهای مردم خود گوش دهند. همچنین به دولت جدید که ادعای قانونمندی دارد اجازه دهند تا در جهت رفاه مردم فعالیت کند. نه اینکه هرروز با ماجراجویی های سپاه قدس و مزدورانش مشغول باشد.

مطالب بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *