روش‌های زیبایی کم خطر چه باید بدانید و از کجا شروع کنید

برای خیلی‌ها از ما، حتی فکر کردن به اقدام به جراحی‌های باز زیبایی را نیز اجتناب کرده‌ایم، زیرا یک جنبه حیاتی وجود دارد و جنبه دیگر عوارض بعد از عمل آن است . چه ترس از تحت عمل قرار گرفتن، ویا به اجتناب از تغییرات شدید در ظاهر با بهبودی طولانی‌مدت، اجتناب از روش‌های جراحی باز تصمیمی قابل‌درک است. با این حال، گزینه‌های متعددی برای کسانی که می‌خواهند ظاهر خود را حفظ کنند یا تغییرات جزئی ایجاد کنند بدون اینکه تحت عمل قرار گیرند، وجود دارد.

ما شاهد ظهور و پیشرفت‌های فناورانه در زمینه روش‌های با حد اقل آسیب در دهه گذشته بوده‌ایم. گزینه‌های با حد اقل آسیب جایگزینی برای جراحی زیبایی سنتی هستند زیرا این روش‌ها نیازی به بیهوشی ندارند و می‌توانند به صورت سرپایی انجام شوند. هرچند پس از این روش‌ها نیز فرایند بهبودی وجود دارد، اما معمولاً شدت، طولانی‌مدت و ژرفای آن مانند جراحی سنتی نیست و به بیماران اجازه می‌دهد سریع‌تر به زندگی روزمره بازگردند و زمان کمتری را از دست بدهند.

تفاوت جراحی زیبایی و روش‌های با سرپایی

تفاوت اصلی بین جراحی زیبایی سنتی و روش‌های سرپایی ، در دامنه روش‌ها و بهبودی پس از آن‌ها است. بسیاری از جراحی‌ها معمولاً تورم و کبودی بیشتری نسبت به روش‌های غیرجراحی دارند و همچنین دوره بهبودی طولانی‌تری دارند. اما روش‌های با آسیب کم یا غیرجراحی ممکن است نیاز به جلسات بیشتر یا ترکیبی از روش‌ها داشته باشند تا نتایج مورد نظر حاصل شود

برخی بیماران سعی بر آن دارند که ظاهرشان را تازه کنند اما نمی‌خواهند متعهد به عمل جراحی یا زمان از دست رفته شوند. در این موارد، می‌توانیم گزینه‌های درمانی مانند تزریق پرکننده‌ها یا روش‌های تجدید حیات پوست مثل لیزر یا میکروسوزن‌ درمانی را بررسی کنیم. اگر بیمار بیشتر از افتادگی یا مشکلات مرتبط با گرانش شکایت دارد، احتمالاً نیاز به عمل جراحی دارد..

از کجا بدانیم چه بهترین راه حل چیست

همیشه قبل از شروع هر روشی، با جراح یا متخصص مورد اعتماد خود مشورت کنید، تا بتوانند به عنوان متخصص حوزه خود، توصیه کنند که کدام گزینه‌ها برای شما بهتر است. آن‌ها می‌توانند مشاوره دهند که آیا نتایج مورد نظر شما با روش‌های سرپایی قابل دستیابی است یا نیاز به جراحی سنتی دارید.

شاید فکرکنید دکتری را که تبلیقات گسترده دارد بهتر به نظر می‌رسد، و برای انتخاب راحت تر به نظر میرسد، اما بسیار حیاتی است که عمیق‌تر در باره آن شخص تحقیقات لازم را انجام دهید.

شبکه‌های اجتماعی را رها کنید. همه ما شبکه‌های اجتماعی را می‌شناسیم و دوست داریم، اما آن‌ها می‌توانند وقتی در حال تحقیق درباره روش‌های با حد اقل آسیب و ارائه‌دهندگان آنها هستید، بالقوه زیان‌آور باشند.

اینستاگرام یا تیک‌تاک را به عنوان تنها منبع اطلاعاتی مد نظر قرار ندهید.

منبع خبر

One thought on “روش‌های زیبایی کم خطر چه باید بدانید و از کجا شروع کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *