موشک پرانی کورکورانه جمهوری اسلامی؛ اقدامی غیرمسئولانه و دیوانگی محض

موشک پرانی جمهوری اسلامی؛ اقدامی غیرمسئولانه و دیوانگی محض

جمهوری اسلامی با حمله موشکی به خاک یک کشور بار دیگر ثابث کرد که همه ی فعالیتهای خود را در راستای افزایش تنش در منطقه انجام می دهد. جمهوری اسلامی ادعا کرد که برای انتقام کشته شدن اسماعیل هنیه، حسن نصرالله و عباس نیلفروشان این حمله را انجام داده است. اسماعیل هنیه و حسن نصرالله رهبر دو سازمانی بودند که بیشتر کشورهای جهان آنها را تروریستی اعلام کرده اند. عباس نیلفروشان سپاهی هم مشاور یک تروریست بوده است. جمهوری اسلامی برای انتقام از کشته شدن تروریستها، ایران و منطقه را به لبه پرتگاه می برد.

درباره نحوه ی انجام این عملیات هم جمهوری اسلامی مثل دفعات قبل نشان داد که جان مردم بیگناه برای او ارزشی ندارد. این موشک پرانی ها در حالی انجام گرفت که رژیم ایران آسمان ایران را به روی هواپیماهای مسافربری نبسته بود. بدون هیچ هشدار هوایی قبلی دست به چنین حملاتی زده بود. ویدوئویی که در رسانه های اجتماعی منتشر شده نشان می دهد که مسافران یک هواپیمایی مسافربری چگونه با مشاهده موشکها در آسمان ایران به وحشت افتاده و گریه می کنند. این موشکها بیشتر از آنکه طرف مقابل را بترساند، موجب نگرانی های فراوان مردم ایران شد. مردم ایران خواهان هیچ جنگی نیستند. برای همین ماجراجویی های سران رژیم و سرداران سپاه مردم ایران را سخت نگران کرده است. لذا بعد از شنیده شدن موشک پرانی جمهوری اسلامی، مردم ایران به پمپ بنزینها هجوم بردند. قیمت دلار در بازارها رشدی فزاینده داشت و مردم بیم این دارند تا مبادا این رژیم کشور را به آتش جنگ بیاندازد.

جمهوری اسلامی با هدر دادن میلیونها دلار در یک شب چه دستاوردی داشت؟ کشته شدن یک فلسطینی، انزوای بیشتر ایران، رکود اقتصادی، ناامن سازی پروازهای مسافربری و … اگر بجای این موشک پراکنی ها، رژیم ایران از حمایت نیروهای نیابتی دست بردارد، هم مردم ایران مرفه می شوند و هم اینکه از کشته شدن انسانها در خاورمیانه جلوگیری می شود.

مطالب بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *