هدف پنهان دیدار علی باقری کنی با حسن نصرالله

هدف پنهان دیدار علی باقری کنی با حسن نصرالله
۲۲
۲۶

خبر اولین سفر خارجی سرپرست وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی به لبنان و سوریه در رسانه ها منتشر شد. علی باقری برادر داماد علی خامنه ای رهبر جمهوری اسلامی می باشد. قانون نانوشته ای است که وزرای امور خارجه و اطلاعات در جمهوری اسلامی توسط رهبری انتخاب می شود. علی باقری که سرپرستی وزارت امور خارجه را بعد از کشته شدن سلف خود بدست گرفته است، با این سفر خود نشان داد که جمهوری اسلامی به حمایت نیروهای نیابتی خود در منطقه ادامه خواهد داد. او در این سفرهای خود با حسن نصرالله رهبر حزب الله لبنان و بشاراسد رئیس جمهوری سوریه دیدار کرد. ما در این نوشته کوتاه سعی خواهیم کرد تا تصویری که از دیدار علی باقری با حسن نصرالله در رسانه ها منتشر شد تحلیل کنیم.
در تصویری که از دیدارعلی باقری با حسن نصرالله منتشر شده، می بینیم که این دیدار در اتاقی است که پشت سر حسن نصرالله پرچمهای حزب الله و لبنان وجود دارد و در دیوار عکسهای علی خامنه ای و روح الله خمینی آویخته شده است. اینکه واقعا این دیدار در کجا انجام گرفته هنوز معلوم نشده است. آیا اینجا لبنان است یا سوریه و یا ایران؟ اگر بنا بر ادعای خود دیدارکنندگان قرار دهیم و بگوییم که اینجا لبنان است، وخامت اوضاع را می بینیم. چرا باید تصویر دو رهبر یک رژیم دیگر در دیوار یک گروهی باشد که ادعا می کنند برای آزادی مردم لبنان مبارزه می کند.
تصاویر خامنه ای و خمینی در دیوار محل دیدار رئیس حزب الله با مسئولین جمهوری اسلامی آشکارا نشان می دهد که این گروه دست پرورده و مزدور جمهوری اسلامی می باشد. عرف بر این است که عکس رهبران کشورها به دیوارها آویخته می شود. اما مثل اینکه حسن نصرالله رهبران جمهوری اسلامی را رهبر خود می داند نه رهبران کشور لبنان را. همچنین سیاه پوش شدن حسن نصرالله و همراهش همگام با فرستادگان جمهوری اسلامی عزای آنها را در غم از دست دادن قصاب تهران نشان می دهد. آیا حسن نصرالله بعد از ترور رفیق حریری رئیس جمهوری فقید جمهوری اسلامی هم سیاه پوش شده بود؟
تصویر بالا تصویر عریان سرسپردگی رهبران حزب الله لبنان به رهبران جمهوری اسلامی و اهداف پلید آنها می باشد.

مطالب بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *