مرغها؛ قربانیان انتقام فواد شکر

مرغها؛ قربانیان انتقام فواد شکر
۲۴
۱۶

حزب الله لبنان بعد از هفته ها تهدید اسرائیل مبنی بر گرفتن انتقام فرمانده ارشد خود فواد شکر، در تاریخ پانزده شهریور، موشک و پهپادهایی را بسوی این کشور پرتاب کرد. البته اسرائیل قبل از پرتاب این موشکها و پهپادها، صدها پرتابگر حزب الله را در داخل لبنان مورد هدف قرار داده بود. چندین موشک هم در هوا منهدم شدند و تعداد کمی از این موشکها هم به مناطق باز اصابت کردند. یکی از موشکهای حزب الله لبنان هم یک مرغداری را مورد هدف قرار داد و باعث کشته شدن چندین مرغ شد.
کاربران شبکه های اجتماعی حمله موشکی حزب الله به یک مرغداری را مورد تمسخر قرار دادند. حسن نصرالله رهبر این سازمان تروریستی ادعا کرد که حزب الله لبنان یک پایگاه نظامی را مورد هدف قرار داده است. اما منبعی برای این ادعای خود ارائه نکرد. کاربران شبکه های اجتماعی با طراحی عکسهایی گفتند که حزب الله قاتل مرغهای اسرائیل است. حزب الله انتقام سخت کشته شدن فرمانده ارشد خود را از مرغهای زبان بسته اسرائیل گرفت.
بیشتر کارشناسان، این حمله حزب الله لبنان را به حمله چند ماه پیش جمهوری اسلامی به اسرائیل تشبیه کردند. حمله ی موشکی و پهپادی که کوچکترین آسیبی به اسرائیل نرساند اما باعث انزوای این رژیم در سطح جهانی شد. حال این سئوال مطرح است که چرا جمهوری اسلامی و مزدورش حزب الله با هزینه های گزاف سعی در قدرت نمایی پوشالی دارند؟ چرا باید میلیونها دلار از ثروت ملی مردمان ایران و لبنان هزینه ی ماجراجویی های دروغین شود؟ چرا سران جمهوری اسلامی و سرداران سپاه دارایی های مردم را برای نمایش تبلیغاتی هدر می دهند؟
جواب این سئوالها در یک جمله نهفته است؛ جان و مال مردم برای جمهوری اسلامی و حزب الله کوچکترین ارزشی ندارد. تا امروز مردم خاورمیانه و محیط زیست این منطقه از رفتارهای تنش آفرین جمهوری اسلامی در امان نبودند، امروز باید حیوانات هم قربانی این سیاست خشونت بار شوند.

مطالب بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *