پزشکیان؛ پزشک ایران یا امدادرس تروریستها؟

پزشکیان؛ پزشک ایران یا امدادرس تروریستها؟
۵۴
۷۱

ایران مریض است. سالهاست که پزشکی ندارد ایران. پرستاران ایران پاسدارانی شده اند که قصد جانش را دارند. ایران بخاطر سیاستهای جمهوری اسلامی سالهاست که در بستر بیماری است. به سختی نفس می کشد. مردم ایران سالهاست که تاوان سیاستهای تنش زای رژیم را با جان و خون می دهند. و امروز که پزشکیان رئیس جمهور منتخب شده است، این سئوال پیش می آید که آیا او ایران را درمان خواهد کرد؟ و یا اینکه مثل سلف خود در خدمت سیاستهای ترور جمهوری اسلامی قرار خواهد گرفت.
متاسفانه پزشکیان در جواب پیام تبریک تروریستها که از جیب مردم ایران تغذیه می کنند، نشان داد که ما نباید منتظر تغییر در سیاستهای جمهوری اسلامی در حمایت از گروههای تروریستی باشیم. پزشکیان در جواب پیام تبریک حسن نصرالله رهبر گروه تروریستی حزب الله لبنان، «حمایت از مقاومت» را ریشه در سیاست‌های اصولی نظام جمهوری اسلامی ایران، آرمان‌های خمینی و رهنمودهای خامنه‌ای می‌داند که باید «قدرتمندانه» تداوم یابد. پزشکیان در نامه ای دیگر به رئیس دفتر سیاسی حماس، اسماعیل هنیه، که آمریکا و اتحادیه اروپا آن را گروهی تروریستی می‌دانند، بار دیگر بر حمایت «همه‌جانبه» جمهوری اسلامی از «گروه‌های مقاومت» تأکید کرده است.

پزشکیان؛ پزشک ایران یا امدادرس تروریستها؟

تحلیلگران بر این باور هستند که مسعود پزشکیان زیر فشار رهبر جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مجبور شده است تا از این گروهها حمایت لفظی کند. اگر پزشکیان بفکر مردم ایران است، باید از حمایت گروههای تروریستی دوری جسته و بر حل مشکلات مردم ایران متمرکز شود. مشکلات مردم ایران تا وقتی که جمهوری اسلامی حمایت از گروههای تروریستی و تنش در خاورمیانه را متوقف نکند، حل نخواهد شد. اینکه پزشکیان، پزشک ایران خواهد شد و یا اینکه امدادرس تروریستها، هنوز در هاله ای از ابهام قرار دارد.

مطالب بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *