“متیو پری” روح کنایه گوی « سریال دوستان» بود.

در قسمت اول سریال دوستان، متیو پری نقش کوتاه اما بسیار خنده داری داشت. وقتی گروه دور هم جمع می شوند، راس که به تازگی طلاق گرفته می گوید فقط می خواهد دوباره ازدواج کند. یک لحظه بعد، ریچل وارد کافه مرکزی می شود و لباس عروسی خیس به تن دارد. بی درنگ چندلر بینگ بازی شده توسط پری می گوید: “من هم فقط یک میلیون دلار می خوام!”

مثل بسیاری از جملات کنایه آمیز چندلر، این جمله سریع و گزنده است. اما بازی پری این جمله را از یک شوخی عادی به چیزی تبدیل می کند که نمی توان تصور کرد از دهان کس دیگری خارج شود.

مهارت های کمدی و تایمینگ پری کلید موفقیت طنز چندلر و کمدی کلی دوستان بود. او می توانست با ادا و لحنش، جمله ساده ای را بسیار خنده دار کند.متیو پری از سال ۱۹۹۴ تا ۲۰۰۴نقش چندلر بینگ را در سریال محبوب دوستان بازی کرد. چندلر به خاطر کنایه گویی و شوخی های تندش شناخته می شد.کنایه گویی و طعنه های خودکمبینانه چندلر او را یکی از محبوب ترین و نقل قولی ترین شخصیت های سریال کرد. مشاجرات لفظی اش با دوستان مثل جوئی و مونیکا بسیار به طنز سریال کمک کرد.
پری با مشکلات اعتیاد دست و پنجه نرم می کرد اما همبازیانش او را بخش مهمی از موفقیت و شیمی دوستان می دانستند.دوستان پری را به شهرت و ثروت رساند اما او نتوانست در پروژه های بعدی به همان موفقیت برسد. او در سال ۲۰۲۲ و در ۵۴سالگی پس از سکته مغزی درگذشت.نقش چندلر بینگ همچنان ماندگارترین نقش پری است. استعداد او در کنایه گویی و بیان طنز، عامل مهمی در محبوبیت همیشگی دوستان بود. بازی او بخش مهمی از موفقیت این سریال خواهد ماند.

منبع خبری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *