کشته شدن یکی دیگر از جلادان جمهوری اسلامی

کشته شدن یکی دیگر از جلادان جمهوری اسلامی

یحیی سنوار رهبر گروه تروریستی حماس، طراح حمله هفت اکتبر کشته شد. جمهوری اسلامی یکی دیگر از قاتلان خود را در خاورمیانه از دست داد. بعد از کشته شدن حسن نصرالله رهبر سازمان تروریستی حزب الله لبنان، رهبر حماس هم حذف شد. جمهوری اسلامی یکی پس از دیگری قاتلان اجاره ای خود را به کشتن می دهد.
یحیی سنوار همانند دوست مزدور خود حسن نصرالله نه در خدمت مردم فلسطین بلکه در راستای اهداف جمهوری اسلامی فعالیت می کرد. وال استریت ژورنال روز ۲۳ خرداد در گزارشی پیامهای یحیی سنوار را از درون غزه فاش کرد که سنوار معتقد بود ریخته شدن خون غیر نظامیان در غزه به اهداف گروه حماس کمک می کند. او مسبب اصلی امروز خرابی های غزه و آوارگی مردم آنجاست. سنوار خونریزی بود که غیر نظامیان را برای پیشبرد اهداف خود قربانی می کرد. شکی نیست که تمامی این اشخاص جیره خواران جمهوری اسلامی بودند و تماما اهداف رژیم را در منطقه پیش میبردند.
امروز اگر خاورمیانه در آتش جنگ می سوزد، انسانهای بیگناه جان خود را از دست می دهند، کودکان از رفتن به مدارس بازمانده اند، صلح و آرامش از این منطقه رخت بربسته… امثال یحیی سنوارها بودند که این فضا را ایجاد کرده اند. نیروهای نیابتی به دروغ خود را نیروهای مقاومت می خوانند. آری آنها نیروهای مقاومت هستند، آنها در مقابل رفاه مردم خاورمیانه مقاومت می کنند. مقاومت آنها نه علیه یک دشمن بلکه علیه صلح و ثبات منطقه ای است. آنها نیروهای نیابتی هستند که برای خشنودی اربابان خود حاضر هستن مردم خود را قربانی کنند. سنوار و امثال او بزرگترین دشمنان مردم خاورمیانه هستند.
یحیی سنوار عمری را با خون و خونریزی گذراند. عاقبت خود او هم، همانند دیگر تروریست ها شد. نام او همیشه با کشتار و ترور انسانهای بیگناه یاد خواهد شد.

مطالب بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *