کودکان، قربانیان جاه طلبی فرماندهان حماس

کودکان، قربانیان جاه طلبی فرماندهان حماس
۳۳
۳۳

از وقتی بحران غزه شروع شده است، طراح اصلی حمله حماس به اسرائیل یحیی سینوار به تونلها پناه برده تا جان خود نجات دهد. او در این تونلها، کودکان و گروگانها را سپر خود قرار داده تا از کشته شدن در امان بماند. برای او مهم نیست که بالای تونلها چه اتفاقی می افتد. برای او آوارگی انسانها و کشته شدنشان کوچکترین اهمیتی ندارد. همچنانکه چند ماه پیش دستور حمله به اسرائیل را داد و باعث کشته شدن انسانهای بی گناه و غیر نظامی شد. او در این تونلها در مخفیگاه خود بدنبال سیاستهای جاه طلبانه خود است.
یحیی سینوار کودکان را قربانی می کند تا خود زنده بماند. او همانند سلف خود آرزوی زندگی در سواحل را دارد. برای رسیدن به این آرزوی خود خرابی شهر، کشته شدن کودکان و کشتن گروگانها مهم نیست. او از خون انسانهای بی گناه تغذیه می کند. او ماههاست همانند یک ترسو در زیر زمین زندگی می کند، تا جان خود را نجات دهد. اینکه یک شهر و هزاران نفر باید تاوان سیاستهای مرگ آور او را بدهند، برای سینوار بی معنی است.
البته این تنها یحیی سینوار نیست که مردم را قربانی جاه طلبی خود کرده است. دیگر رهبران حماس و حزب الله و حوثی ها هم همانند او با رفتارهای خود ثابت کرده اند که جان مردم خودشان برای آنها مهم نیست. رهبر حزب الله لبنان حسن نصرالله هم سالهاست در خفا زندگی می کند و از دیده شدن در انظار عمومی عاجز است. رهبران نیروهای نیابتی وابسته به سپاه و جمهوری اسلامی ترسوهایی هستند که تنها مردم بی گناه را به کشتن می دهند.

مطالب بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *