آیا دوش گرفتن صبح بهتر است یا شب؟

آیا دوش گرفتن صبح بهتر است یا شب؟

سوالی شاید بسیاری از ما بپرسیم ،آیا دوش گرفتن صبح بهتر است یا شب؟ بسیاری از ما ترجیح می‌دهیم که صبح‌ها دوش بگیرم تا انرژی لازم برای شروع روز را داشته باشیم. اما آیا این بهترین زمان است؟

از نظر بهداشتی، استحمام شب‌ها ارجعیت دارد.

در طول روز ، روغن‌ها، عرق و کثیفی‌های روی پوست جمع می‌شوند. پس بهتر است قبل از خوابیدن این‌ها را بشویید تا پوستتان تمیز بماند. دوش گرفتن شب‌ها تمام ناخالصی‌هایی که طول روز روی پوست شما جمع شده‌اند را از جمله روغن، کثیفی و عرق را پاک می‌کند. این ناخالصی‌ها را با انجام پاکسازی عمیق پوست در حین دوش گرفتن، به راحتی پاک کنید. به این ترتیب با پوستی تمیز، شفاف و تازه به رختخواب بروید.

نا گفته نماند دوش گرفتن صبح‌ها هم مزایای خاص خودش را دارد. آب گرم باعث بیدار شدن می‌شود و شما را برای روز جدید آماده می‌کند. پس اگر واقعاً صبح‌ها دوست دارید دوش بگیرید، می‌توانید این کار را ادامه دهید.

که مهمتر از زمان استحمام ، مراقبت از پوست در حین استحمام است. سعی کنید آب خیلی داغ نباشد. از محصولات ملایم شوینده استفاده کنید و بیش از ۵ تا ۱۰ دقیقه زیر دوش نمانید.

پس در حالی که استحمام شب بهتر است، اما استحمام صبح هم می‌تواند مفید باشد. مهم این است که از پوستتان در حین استحمام مراقبت کنید.

منبع خبر

One thought on “آیا دوش گرفتن صبح بهتر است یا شب؟

Comments are closed.