نکته که گربه‌دوستان باید بدانند؛ حیوان خانگی شما از چه کارهایی متنفر است؟

گربه‌ها یکی از مستقل‌ترین و در عین حال غیرقابل پیش‌بینی‌ترین حیوانات خانگی محسوب می‌شوند. صاحبان گربه‌های خانگی اغلب به حیوان مورد علاقه‌شان که رفتارهای خاص و منحصر به فرد خود را دارد بسیار دل می‌بندند. حیوان خانگی شما از چه کارهایی متنفر است؟

با این حال آنها ممکن است ناخواسته در طول روز کارهایی را در خانه انجام دهند که اسباب نارضایتی گربه‌شان را فراهم کند. در ادامه به ۱۰ مورد از کارهایی که پژوهش‌ها نشان داده با پرهیز از آنها می‌توانید آسایش بیشتری برای گربه‌تان رقم بزنید اشاره شده است.

صداهای بلند

گربه‌ها از هرآنچه با صدای بلند همراه باشد دل خوشی ندارند. به عنوان مثال استفاده از جاروبرقی به هیچ وجه برای گربه جالب نیست. گربه‌ها در برابر بسیاری از صداهای بلند محل را ترک می‌کنند. 

در مقابل گربه‌ها از محیط آرام لذت می‌برند و از هر صدایی که آرامش محیط را به هم بزند فراری هستند.

هر آنچه روال عادی زندگی را به هم می‌زند

تغییر روند عادی زندگی گربه‌ها که به آن عادت کرده‌اند برای‌شان بسیار آزاردهنده است. گربه‌ها به تغییر دکوراسیون اتاق و خانه واکنش نشان می‌دهند.

به این ترتیب می‌توان تصور کرد که تغییرهای جدی‌تر در زندگی گربه‌های خانگی مانند اسباب‌کشی تا چه اندازه برای آنها دشوار است. 

آب

ناخرسندی گربه‌ها از خیس شدن
ناخرسندی گربه‌ها از خیس شدنCanva

اغلب گربه‌دوستان خیلی زود در می‌یابند که گربه‌ها از آب و خیس شدن دل خوشی ندارند. 

استحمام گربه‌ها در خانه‌ به هیچ وجه برای آنها دلپذیر نیست. این در حالی است که آنها به تنهایی قادر هستند که خود را تمیز نگه دارند. 

از سوی دیگر گربه‌ها به عنوان حیوانی شناخته می‌شوند که آب زیادی نمی‌نوشند. 

ظرف آب گربه‌های خانگی را باید مرتب تمیز کرد و آب آن را هم عوض کرد. گربه‌ها به تمیزی ظرف و تازه بودن آب اهمیت می‌دهند. 

منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *