توماج؛ صدای اعتراض نسل جوان ایران

توماج؛ صدای اعتراض نسل جوان ایران
۸۰
۳۴

کم مکیدین شیرمون، تو جهان غریبمون
کردین توی شیشمون، مدام بازیچمون
کم چپوندین بهمون، جیبامون رو تکون
حالا نصفشو بدی چین باقی رو به روس
چطوری اقتصادی که برتره؟
چطوری فَربه؟چطوری قدرت منطقه؟

توماج؛ صدای اعتراض نسل جوان ایران
توماج؛ صدای اعتراض نسل جوان ایران

توماج صالحی را بی شک می توان جسورترین هنرمند علیه سیاستهای جمهوری اسلامی نامید. او که این روزها در زندان جمهوری اسلامی به اعدام محکوم شده است، صدای اعتراض نسلی است که علیه فعالیتها و اهداف مخرب رژیم ایران در داخل و خارج هستند. آهنگ ها و لیریک های توماج می گوید که سیاست جمهوری اسلامی در منطقه علیه منافع مردم ایران است. او با آهنگ هایش فریاد می زند که جمهوری اسلامی «چرا نوکرِ چینی؟ چرا از ما میکنی باج به دشمنت میدی؟»

برای همین است که توماج صالحی امروز در زندان است. برای همین است که جمهوری اسلامی می خواهد صدای حق او را ساکت کند. ظلمی که امروز به توماج صالحی از طرف جمهوری اسلامی اعمال می شود، نمادی از سرکوب این رژیم علیه مردم ایران و منطقه می باشد. همچنانکه جمهوری اسلامی و نیروهای نیابتی اش در تلاش هستند تا صدای هر مخالفی را سرکوب کنند.

نسل ما سوخت آینده بچه‌هامون چی میشه؟
اینبار دولت واسه‌مون چه نسخه‌ای پیچیده
شاید چین داره کلِ ایران رو تُحفه میگیره

توماج اعتراض می کند که چرا رژیم ایران دربست در اختیار اوامر روسیه و چین است. « حالا نصفشو بدی چین باقی رو به روس» . امروز جوانان ایران هم به این سیاستهای جمهوری اسلامی اعتراض می کنند. اما جمهوری اسلامی برای اینکه حمایتی از این کشورها برای فعالیتهای مخرب و نیروهای نیابتی خود داشته باشد، بدون چون و چرا در خدمت روسیه و چین می باشد.

توماج فرزند ایران زمین است. او به نمایندگی از نسل جوان می خواهد به آیندگان این پیام را دهد که این رژیم علیه خواسته های این نسل بوده است.

مطالب بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *