ببرهای کاغذی از نوع حزب الله

ببرهای کاغذی از نوع حزب الله

تحولات اخیر نشانگر این بود که تبلیغات چندین ساله جمهوری اسلامی برای حزب الله دروغی بیش نبوده است. این سازمان تروریستی که خاورمیانه را به جولانگاه فعالیتهای تروریستی خود تبدیل کرده است، با ضربات مهلک طی کمتر از ده روز در مرز فرو پاشی قرار دارد و حتی قدرت دفاع از نیروهای خود را ندارد.

حزب الله به دروغ سالها ادعا می کرد که برای دفاع از مردم لبنان مبارزه می کند، اما امروز شاهد آن هستیم که نیروهای این سازمان برای در امان ماندن از کشته شدن، مردم لبنان را سپر انسانی قرار میدهند. حتی مرکز فرماندهی حزب الله در زیرزمینی واقع در یک منطقه مسکونی بود. نیروهای کشته شده حزب الله هیچ کدام در خط مقدم کشته نشده‌اند، آنها در داخل خانه ‌های مسکونی مورد هدف قرار گرفتند.

نیروهای حزب الله گوشت دم توپ جمهوری اسلامی هستند. جان هیچ کدام از آنها برای جمهوری اسلامی اهمیتی ندارد. حال آیا جان مردم لبنان برای رژیم ایران می تواند مهم باشد؟ جمهوری اسلامی توان دفاع و محافظت از نیروهای خود را در منطقه ندارد. سرداران سپاه در اولین فرصت فرار را بر قرار ترجیح داده و نیروهای وابسته به خود را به کشتن می دهند. همچنانکه در خبرها آمده بود خانواده های نیروهای سپاه پاسداران لبنان را ترک کردند درحالیکه گردان‌های حزب الله یا در تونل ها پنهان شده‌اند و یا در مناطق مسکونی پناه گرفته‌اند.

اتفاقات یک سال اخیر خاورمیانه می تواند درس عبرتی برای آنهایی باشد که هنوز دنباله رو سیاستهای مخرب جمهوری اسلامی در منطقه هستند. جمهوری اسلامی تنها به منافع ایدولوژیک خود می اندیشد و در این راستا هم مردم ایران را وهم مردم این جغرافیا را قربانی می کند. حمایت های لفظی این رژیم تنها تسلی خاطری برای مزدوران خود است. درحالیکه مردم منطقه از جنگ و خونریزی خسته شده اند و بدنبال یک زندگی عادی هستند، جمهوری اسلامی و مزدورانش در هیاهوی جنگ هستند.

مطالب بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *