با برترین پیست اسکی جهان آشنا شوید

با برترین پیست اسکی جهان آشنا شوید

نتیجه ارزیابی پست‌های اسکی در سراسر جهان نشان می‌دهد که شمار زیادی از بهترین پیست‌ها در قاره اروپا قرار دارند. پایگاه اینترنتی «اومیو» در حالی فهرست برترین پیست‌های اسکی جهان را منتشر کرده که بیش از شش هزار پیست اسکی را براساس ۱۱ معیار بررسی کرده است.

از جمله این معیارها می‌توان به قیمت ورود برای بزرگسالان، هزینه ورود برای کودکان، وجود آموزشکده اسکی و رضایت مشتریان اشاره کرد.

پیست اسکی «آروزا لنزهاید» در سوئیس عنوان برترین پیست اسکی را در این ارزیابی به دست آورده است. این پیست در منطقه «لنزهاید» در شرق سوئیس واقع شده است.

پیست اسکی «زولدن» در اتریش پس از «آروزا لنزهاید» در جایگاه دوم قرار گرفته است.

هزینه استفاده نامحدود یک روزه بزرگسالان در «آروزا لنزهاید» ۸۹ یورو است. همین هزینه برای کودکان تنها ۲۹ یورو تعیین شده است. اسکی‌بازان و طرفداران اسنوبوردینگ در این پیست مسافتی ۲۲۵ کیلومتری را می‌توانند طی کنند.

مطالب بیشتر

این در حالی است که در طول فصل اسکی‌بازی رویدادهایی نیز در این پیست برای رفاه حال علاقمندان به اسکی برگزار می‌شود.

طرفداران اسکی برای بازدید از «آروزا لنزهاید» باید خود را به فرودگاه زوریخ در سوئیس برسانند. این فرودگاه نزدیکترین فرودگاه به این پیست است. البته امکان بازدید از این پیست اسکی با سفر ریلی نیز وجود دارد.

در مجموع نام پنج پیست اسکی سوئیس در میان پیست‌های اسکی برتر جهان دیده می‌شود. ۱۲ پیست اسکی از اتریش نیز به فهرست برترین پیست‌های اسکی جهان راه یافته‌اند. پس از این دو کشور اروپای مرکزی نام برخی از پیست‌های اسکی از فرانسه و ایتالیا نیز در این فهرست دیده می‌شود.

منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *