زندگی مرد بی‌خانمان با پیدا کردن یک کیف پول در آمستردام زیر و رو شد

زندگی مرد بی‌خانمان با پیدا کردن یک کیف پول در آمستردام زیر و رو شد
۱

یک کارزار آنلاین برای مرد بی‌خانمانی که در آمستردام کیف پول حاوی ۲۰۰۰ یورو را به پلیس تحویل داد، سی و چهار هزار دلار اعانه جمع کرد.

هاجر العلی ۳۳ ساله که ۱۸ ماه است بی‌خانمان بوده و جایی را برای خواب نداشته، در حالی که به دنبال بطری‌های پلاستیکی بود، این کیف پول را در ایستگاه مرکزی آمستردام پیدا می‌کند و آن‌را به ماموران پلیس تحویل می‌دهد.

بر اساس گزارش تامین مالی این کمپین آنلاین، تنها در یک روز ۳۴۱۰۲ یورو برای او کمک مالی جمع آوری شده است.  هاجر العلی در این‌باره گفت که زندگی او «کاملا دگرگون شده است.»

H, که پدر دو فرزند نیز هست، پیشنهادهای کاری زیادی نیز دریافت کرده است. یک اهداکننده ناشناس ۷۵۰ یورو به او اهدا کرد. در مجموع ۲۸۰۰ نفر به او کمک کرده‌اند.

پلیس با اعلام میزان پول درون این کیف که معادل تقریبی ۲۰۰۰ یورو بوده است، گفت: « اما متأسفانه هیچ مدرک هویتی یا چیزی که به ما اجازه دهد با صاحبش تماس بگیریم، وجود ندارد.»

مطالب بیشتر

مقامات پلیس به دلیل صداقت او در بازگرداندن این کیف پول یک جایزه نمادین شهروندی تحت عنوان «شست نقره‌ای» و یک کوپن هدیه به ارزش ۵۰ یورو به وی اعطا دادند.

در صورت عدم مطالبه وجه توسط کسی در مدت یک سال، این وجه به یابنده می‌رسد.

هاجر با بیان این که اکنون می‌تواند زندگی خود را از نو بسازد، در یک پست ویدیویی در اینستاگرام در حالی که تحت تأثیر حجم زیادی از پیام‌ها و نظرات محبت‌آمیز قرار گرفته بود، از همه تشکر کرد.

منابع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *