چرا هنوز جنیفر آنیستون را به خاطر مجرد بودن قضاوت می کنند؟

چرا بعد از گذشت سال‌ها هنوز جنیفر آنیستون به خاطر مجرد بودنش شرمسار و قضاوت می‌شود؟علی‌رغم موفقیت‌های حرفه‌ای‌اش، رسانه‌ها و طرفداران همچنان به طور مداوم زندگی عاشقانه او را زیر سوال می‌برند.

آنیستون پس از جدایی از برد پیت در سال ۲۰۰۵، مکرراً با سوالات در مورد ازدواج مجدد و بچه‌دار شدن مواجه شده است. علی‌رغم اینکه او گفته احساس کامل بودن می‌کند، رسانه‌ها همچنان او را به خاطر مجرد بودن مورد قضاوت قرار می‌دهند.

بر اساس این گزارش این رفتار نشان‌دهنده طرز فکر قدیمی جامعه در مورد نقش زنان است. زنان موفق همچنان باید ازدواج کنند و بچه‌دار شوند تا “کامل” تلقی شوند. پرسش‌ها درباره وضعیت عاشقانه آنیستون تبعیض‌آمیز و غیر منسفانه است.

در مصاحبه‌ای با مجله های مخطلف داشته او تکرار کرد که چقدر از تمرکز تحقیرآمیز روی زندگی شخصی‌اش خسته شده است. «به خاطر وضعیت تأهلم ، به خاطر طلاقم بارها شرمنده شدم. نداشتن همسر من شرمنده بود. “من فقط فکر کردم: “من در این زندگی و این حرفه آنقدر سخت کار کرده ام که به یک انسان غمگین و بدون فرزند تبدیل شوم.” علیرغم اینکه در همه جا الگوی زنان صلح جو و غیرقابل معذرت خواهی است، بازیگر فیلم فریندس در سن ۵۴ سالگی هنوز مجبور است وضعیت مجردی خود را توجیه کند. او در مصاحبه اخیر خود با وال استریت ژورنال گفت: “من از این ایده که داعمنا باید در باره کاهای خودم توضیح بدهم خوشم نمی آید.” او اضافه کرد که ، «فقط این است که از گفتن آنچه نیاز دارید و آنچه می خواهید نترسید. ولی این هنوز برای من یک چالش است.”

نویسنده استدلال می‌کند که باید از آنیستون به خاطر دستاوردهایش تقدیر کرد و اجازه داد تا زندگی شخصی‌اش را بدون قضاوت مردم پیش ببرد. تمرکز بیش از حد روی وضعیت عاشقانه اوتبعیز آمیز و اشتباه است.

درمجموع، نویسنده استدلال می‌کند که باید طرز فکر نسبت به زنان مجرد موفق تغییر کرده و آن‌ها را بدون توجه به وضعیت عاشقانه‌شان، به خاطر دستاوردهایشان تحسین کرد.

منبع خبر

2 thoughts on “چرا هنوز جنیفر آنیستون را به خاطر مجرد بودن قضاوت می کنند؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *