تبعات اولین شکست فصل؛ تایید‌ و تکذیب جریمه ۱۰ درصدی اعضای تیم پرسپولیس

شرایط تیم فوتبال پرسپولیس پس از سه تساوی پیاپی و تجربه اولین شکست فصل در دیدار برابر سپاهان خوب نیست. رسانه‌های ایران از تصمیم مدیرعامل پرسپولیس برای جریمه ۱۰ درصدی اعضای تیم خبر داده‌اند. موضوعی که تکذیب عضو هیات مدیره این باشگاه را در پی داشته است.

فرهیختگان در این رابطه نوشته: «رضا درویش بعد از باخت پرسپولیس و سپاهان و کسب سه تساوی پی در پی تصمیم گرفته یک شوک سنگین به تیمش وارد کند و آن هم کسر ۱۰ درصد از قرار داد بازیکنان و مربیان است. تصمیمی که به گوش یحیی گل‌محمدی هم رسیده و او تاکید داشته که اگر این جریمه لحاظ شود تصمیم به جدایی خواهد گرفت.»

همچنین فرهیختگان نوشته: «یکی از مسئولان این باشگاه در گفت‌وگو با خبرنگار ما مدعی شد رضا درویش توانسته امضای سه نفر از اعضای هیأت مدیره را برای جریمه در نظر گرفته شده بگیرد و این تصمیم مصوب شده و اجرا خواهد شد.»

انتشار این خبر در حالی صورت گرفته که ساعاتی قبل حسین خبیری، عضو هیات مدیره، به تسنیم گفته: «در مورد کسر ۱۰ درصد از قرارداد بازیکنان و کادرفنی پرسپولیس هیچ بحثی مطرح نشده است و الان وقت این حرف‌ها نیست. خود مربیان و بازیکنان از همه بیشتر ناراحت هستند. چنین حرفی اصلاً مطرح نیست.»

منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *