بدهی خانمان‌سوز استقلال؛ ۸۸۰ میلیارد تومان ناقابل!

علی خطیر، مدیرعامل استقلال، با حضور در یک برنامه تلویزیونی به تشریح شرایط جاری و بدهی‌های این باشگاه پرداخت: «باشگاه نزدیک ۸۸۰ میلیارد بدهی انباشته دارد و من با علم به این وضعیت وارد باشگاه شدم. وضعیتی که محصول یک سوءمدیریت است.»

مدیرعامل استقلال در خصوص محکومیت ۵۰۰ هزاردلاری این باشگاه در قبال سانتاکلارا از سوی CAS گفت: «به خاطر ۱۴۰ هزاریورو پرداخت‌نشده یا به عبارتی پرداخت جعلی‌شده، دادگاه CAS استقلال را به پرداخت ۳۵۰ هزار یورو خسارت محکوم کرده و در رای قید شده ارسال فیش جعلی موثر بوده است.»

در دوره مدیرعاملی علی فتح‌الله‌زاده در استقلال، این باشگاه برای پرداخت قسط دوم رضایت‌نامه محمد محبی به باشگاه سانتاکلارا، فیش جعلی پرداختی به باشگاه پرتغالی ارسال کرد. اتفاقی که حالا باعث شده استقلال علاوه بر الزام به پرداخت مجدد قسط ۱۴۰ هزاریورویی، به پرداخت ۳۵۰ هزار یورو خسارت نیز محکوم شو.

مدیرعامل استقلال همچنین در خصوص پرداخت‌نشدن مطالبات سیلوا گفت: «بابت جریمه ۸۵۰ هزاردلاری سیلوا از مدیرعامل سابق استقلال به دلیل تضییع بیت‌المال شکایت کردیم. او دو قسط حقوق عقب‌افتاده داشت که کلا ۸۰ هزار دلار بود و پرداخت نشد.»

مدیرعامل استقلال، همچنین در خصوص تنش لفظی بین کادر فنی و بازیکنان استقلال و پرسپولیس گفت: «بیشترین امتیازات و اتفاقات سال‌های گذشته برای باشگاه پرسپولیس بوده است. به گواه بسیاری از کارشناسان این تکنیک‌شان است که فضا را مسموم کنند تا امتیازات‌شان را بگیرند.»

منبع خبر

2 thoughts on “بدهی خانمان‌سوز استقلال؛ ۸۸۰ میلیارد تومان ناقابل!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *