سهمیه بندی دارویی بر اساس حجاب

سهمیه بندی دارویی بر اساس حجاب
۱۲
۱۲

چندی پیش اخباری در رسانه های ایران منتشر شد که نشان می دهد این رژیم و سازمانهایش چگونه بی رحمانه مردم را هدف قرار داده اند. سازمان غذا و دارو اعلام کرده که این سازمان به مسئله رعایت حجاب ورود کرده و رعایت آن در سهمیه های دارویی داروخانه ها نقش دارد. یعنی اگر داروخانه ای بر طبق فشارها و خواسته های این آقایان رفتار نکند، سهمیه ی دارویی اش کم می شود. این آشکارا نقض حقوق شهروندی و انسانی است. این عمل نشان می دهد که این رژیم برای پیش برد اهداف خود حتی با جان شهروندان خود هم بازی می کند.
جمهوری اسلامی سالهاست که به دروغ ادعا می کند تحریم دارویی باعث مرگ انسانها در ایران می شود. در حالیکه دارو و غذا به هیچ عنوان تحت تحریمها قرار نگرفته است. اما این رژیم در روز روشن با بهانه های واهی دسترسی شهروندان خود را به دارو که یک نیاز مبرم و ابتدایی برای انسانها است، محدود می کند. و یا اینکه این بهانه ها می تواند جزء برنامه ای باشد که داروها را به نیروهای نیابتی خود در منطقه بفرستد. چرا که اخباری مبنی بر تجارت داروهای ایرانی در لبنان توسط حزب الله هم در رسانه ها منتشر شده است. مردم لبنان اعتراضهایی در رسانه های اجتماعی علیه این فعالیت حزب الله در لبنان داشته اند. بر اساس این اعتراضها حزب الله لبنان ورود داروهای خارجی بغیر از داروهای ایرانی را ممنوع کرده است.
خلاصه کلام اینکه هر روز ما شاهد رفتار غیر انسانی جمهوری اسلامی علیه مردم خود و منطقه هستیم. محدود کردن دسترسی مردم از خدمات سلامت و دارویی جرم علیه بشریت است.

مطالب بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *