فال حافظ

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.

♈ فال هفته متولدین فروردین : 

این روزها سرعت اتفاقات و اخبار در زندگی‌تان بسیار بالاست و نگرانید تا اوضاع از کنترل‌تان خارج شود. یک بیماری یا مشکل جسمی کوچک با مراجعه به دکتر برطرف می‌شود. محبت یک دوست را با تشکر و هدیه‌ای کوچک جبران می‌کنید.


♉ فال هفته متولدین اردیبهشت : 

این روزها شما به شدت دلتنگ عزیزی هستید که برای ملاقاتش فعلا جز صبر هیچ کاری از دست‌تان برنمی‌آید. انجام یک کار مهم کمتر از توقع‌تان زمان خواهد گرفت و به‌سرعت و با موفقیت انجام می‌شود. حواستان به بزرگترهای خانواده باشد.


♊ فال هفته متولدین خردادی :

بحث و مذاکره با داد و فریاد و مشاجره فرق دارد، هرچقدر هم حق با شما باشد و دیگران عصبانی‌تان کرده باشند، سعی کنید بر رفتار و کلام‌تان کنترل داشته باشید مبادا پرده‌ای برای همیشه دریده شود. از پس کار بزرگی بر می‌آیید که خودتان باورتان نمی‌شود.


♋ فال هفته متولدین تیر :

دیدن صحنه‌ای چشم‌تان را به روی واقعیتی باز می‌کند که از آن دائم فراری هستید. شخصی در محیط کار یا تحصیل کاملا بر خلاف توقع‌تان عمل و رفتار می‌کند. چیزی را خواهید فروخت و مبلغش را خرج کار دیگری خواهید کرد. قاصد یک خبر خوب می‌شوید.


♌ فال هفته متولدین مرداد :

شخصی با رفتارش بدون آنکه متوجه‌ باشد درس مهمی به شما می‌دهد، این درس را تمرین کنید تا از یادتان نرود. در محیط کار یا تحصیل‌تان تغییراتی ایجاد خواهد شد. موقعیتی برایتان پیش می‌آید که اگر از آن به موقع استفاده کنید سود خوبی نصیبتان خواهد شد.


♍ فال هفته متولدین شهریور :

به حرف های شخصی که فقط حرف می‌زند و خودش عملی انجام نمی‌دهد، بهایی ندهید. در ترافیک‌های طولانی به جای حرص خوردن دائم که جز خستگی مفرط برایتان سودی ندارد به پادکست و یا کتاب صوتی گوش کنید تا دانش‌تان را بالا ببرید.


♎ فال هفته متولدین مهر :

دنیا متعلق به کسانی است که اطلاعات و دانش بالاتری دارند. در رابطه عاطفی‌تان بهتر است میانه‌رو باشید و کمی عقب بنشینید. این روزها طرف مقابل‌تان کم‌کم فراموش کرده حضور شما در زندگی‌اش چقدر مهم و مثبت است. یک دوست برایتان کاری انجام می‌دهد که بسیار خوشحال‌تان می‌کند.


♏ فال هفته متولدین آبان :

رفتن به جایی و حضور در جمعی خاطرات خوش گذشته را در ذهن‌تان زنده می‌کند. بی‌صبرانه این روزها منتظر یک تماس تلفنی هستید. این انتظار سر با وصل دارد. کمی بیشتر صبور باشید تا این روزها بگذرد. شما توانایی بالایی دارید.


♐ فال هفته متولدین آذر :

خود کرده را تدبیر نیست. برای اتفاقی که افتاده و کاری از دست‌تان بر نمی‌آید بیش از این خودتان را سرزنش نکنید. در یک موضوع کاری یا خانوادگی یا تحصیلی حواستان باشد، نسخه‌ای که خودتان به آن عمل نمی‌کنید، برای دیگران نپیچید.


♑ فال هفته متولدین دى : 

از یک شخص مهم در زندگی‌تان دلخور هستید، به جای دوری، از او دعوت کنید و دوستانه حرف بزنید. بخش بزرگی از دلخوری‌تان سوءتفاهم دو طرفه است که با صحبت کردن برطرف می‌شود. با گفتن جمله‌های منفی با خودتان دشمنی نکنید و جلو پیشرفت‌تان را نگیرید.


♒ فال هفته متولدین بهمن :

برای جواب دادن به یک پیشنهاد بیشتر از این دست دست نکنید. جواب را بدهید و دست به کار شوید. برای تصمیم‌گیری در مورد یک مسئله مهم خانوادگی لازم است تا از تمامی جوانب مسئله با خبر باشید. برای انجام یک کار خیر مجبور به فروش چیز مهمی می‌شوید.


♓ فال هفته متولدینن اسفند : 

اگر یک طرفه به قاضی بروید، راضی بر می‌گردید، اما کمکی به حل مشکلتان نمی‌کنید. این روزها از لحاظ کاری سرتان بسیار شلوغ است و هر لحظه نگرانید تا رشته کار از دست‌تان در برود. بهتر است تا می‌توانید برنامه‌ریزی داشته باشید و از تفریحات کم کنید. حرفی غیر مستقیم به گوش‌تان می رسد که دلخورتان می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *