چگونه زیبا ترین گیاهان را در خانه پرورش دهیم؟

گیاهان داخل ساختمان بیش از آب، نور و محبت نیاز دارند. اینجا چیزهایی است که می‌توانید انجام دهید تا به آنها کمک کنید شکوفا شوند. گیاهان در منزل و یا محل کار سلامت روان و ریه ها را ارتقا می‌دهند. آنها جذابیت بصری فضاهای داخلی را افزایش می‌دهند. مراقبت از گیاهان یک سرگرمی درمانی و آرامش‌بخش است که ارتباط با طبیعت را تقویت می‌کند . اگر در حال حاضر در حال تفکر در مورد اضافه کردن یک یا چند گیاه به فضای داخلی منزل خود هستید یا حتی چند گیاه دارید که نیاز به مراقبت‌های ویژه دارند، این متن را با دقت بخوانید.

سطح تعهد خود را تعیین کنید

گیاهان نیازمند زمان و تلاش هستند. خوشبختانه، شما می‌توانید چالشی را انتخاب کنید که بهترین تناسب را با سطح علاقه و تعهد شما داشته باشد. برای فضاهایی که مرتباً در آنها نیستید و احتمالاً فراموششان می‌کنید، پیشنهاد می‌کنم از گیاه مصنوعی یا هیچ گیاهی استفاده نکنید.

محیط را تطبیق دهید

بعد از اینکه تعهد خود را برای مراقبت از یک گیاه تعیین کردید، گام بعدی بررسی دقیق منطقه‌ای است که می‌خواهید گیاه شما در آن زندگی کند. قرار دادن گیاه مناسب در مکان مناسب کلید موفقیت است.شرایط محیطی محلی که می‌خواهید گیاهان خود را در آن قرار دهید را، مانند نور، رطوبت و جریان هوا در نظر بگیرید. تطبیق نیازهای گیاه با محیطی که دارید، مراقبت از آن‌ها را آسان‌تر خواهد کرد.

نور را اندازه بگیرید

نور گیاهان ساختمانی معمولاً در چهار دسته تقسیم میشوند: کم، متوسط، زیاد یا نور مستقیم خورشید. اما این به چه معناست؟ .در نظر داشته باشید که گیاهان توصیه شده به عنوان تحمل‌کننده نور کم می‌توانند – و واقعاً دوست دارند – شرایط روشن‌تر داشته باشند، اما گیاهانی که نیاز به نور زیاد دارند، با نور کمتر خوشحال نخواهند بود.

از خاک مناسب استفاده کنید

مهم‌ترین نکته استفاده از مخلوط بستر کاشت بسته‌بندی شده برای گیاهان خانگی است، نه خاکی را که از بیرون حفر می‌کنید.از آنجا که گیاهان خانگی در داخل نگهداری می‌شوند، نیاز به مخلوط بستر کاشت تهیه شده برای محیط کنترل شده آنها دارند.”

گلدان مناسب را انتخاب کنید

گلدان مناسب گیاه شما را خوشحال نگه می‌دارد و فضای شما را ارتقا می‌دهد.

منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *