کیم کارداشیان کفش‌های شفاف بلند ۱۵.۲۴ سانتی در مراسم جوایز مد پوشید

کیم کارداشیان با پوشیدن کفش‌های بلند شفاف در فرش قرمز مراسم جوایز مد CFDA سال ۲۰۲۳در شهر نیویورک در شب دوشنبه، به طور خیره کننده ظاهر شد. او برای اهدای جایزه ایکون مد CFDA به سرنا ویلیامز انتخاب شده انتخاب شده بود.

صاحب برند (از طرح های برند خود) با یک دامن چرمی مشکی Chrome Hearts و کفش پلتفرم بلند ظاهر شد. لباس جسورانه او با نشان صلیب مشخص برند لوکس(قلب جادویی) Chrome Hearts طراحی شده بود و دارای یقه بلند و پشت باز جذاب با شکاف ملایمی بود. نوارهای آویزان در لبه پایینی لباس، راه را برای کفش سندل پلتفرم جسورانه او هموار کرده بود. این کفش دارای بند PVC شفاف ضخیمی در بالا و ته پلتفرم سیاه و بلندی بود که با پاشنه بلند بیش از ۱۵ سانتی تعادل برقرار کرده بود.

ستاره واقعیت نمای “خانواده کارداشیان” برای این مناسبت پدیکور تمیز و شفافی داشت. او با آرایش (سیاه و تیره) سموکی آی، لب گوشتی رنگ و آرایش موی شیک این نگاه جذاب را کامل کرده بود.

این اولین بار نیست که کارداشیان لباس‌های Chrome Hearts، برند انحصاری مبتنی بر هالیوود که توسط ریچارد استارک در اواخر دهه ۱۹۸۰ تأسیس شده است، می‌پوشد. این برند خانوادگی در ابتدا لباس، جواهر و تزیینات برای موتورسواران و راک استارها طراحی می‌کرد.

ستاره تلویزیون همچنین به پوشیدن کفش‌های شفاف عادت دارد. او طی سال‌ها انواع مختلفی از کفش‌های شفاف به ویژه از برند ینزی پوشیده است.

مراسم جوایز CFDA این برنامه به افتخار طراحان و برندهای آمریکایی شورای طراحان مد آمریکا برگزار می‌شود. امسال این رویداد سالانه با همکاری آمازون فشن در شهر نیویورک برگزار خواهد شد. ان هاتوی مجری این مراسم پرستاره خواهد بود.

منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *