۸ ترفند استفاده از وازلین

اما آیا می دانستید می توانید از وازلین برای موارد بسیار بیشتری به جز فقط لب های ترک خورده استفاده کنید؟ این ترفندهای ساده و تأیید شده توسط متخصص را برای امتحان وازلین بررسی کنید:

آن را به عنوان هایلایتر صورت استفاده کنید. وقتی آرایشگر کیم کارداشیان، ماریو ددیوانوویچ، می خواهد آنچه را که “پوست گرانقیمت” می نامد ایجاد کند، به طور طعنه آمیزی، از این ژل پترولیوم بسیار ارزان استفاده می کند. او به گفت: “من آن را دقیقا در امتداد استخوان گونه ها می مالم که به شما زیباترین و جذاب ترین درخشندگی را می دهد.”

سایه چشم خود را روشن تر کنید. قبل از اعمال سایه چشم معمول خود، مقدار بسیار کمی وازلین را روی پلک های خود بمالید و مشاهده کنید – رنگ بسیار غنی تر و زنده تر به نظر می رسد. دوون آبلمن، گزارشگر دیجیتال زیبایی می گوید: “واقعا این کار را انجام می دهد” و از یک لایه ضخیم مگر اینکه به دنبال یک ظاهر خیلی براق باشید اجتناب کنید.

آرایش چشم خود را پاک کنید. نه تنها می توانید قبل از گزاشتن سایه چشم از وازلین استفاده کنید، بلکه می توانید از ژل برای حذف آن هم – و خط چشم و مژه – به یکی از ملایم ترین روش های موجود استفاده کنید. متخصص پوست مونا گوهارا گفت: “این روش سبک و آسان است، بنابراین آرایش چشم بدون آسیب رساندن به پوست به راحتی از پوست پاک می شود.”

آکنه های سیستیک را آرام کنید. اگرچه ممکن است ترسناک باشد که چیزی شبیه چربی را روی پوست مستعد آکنه اعمال کنید، اما وازلین “ممکن است در حفظ عملکرد سالم محافظت از پوست در حالی که پوست التهاب دارد، کمک کند” به گفته متخصص پوست جاشوا زایچنر، که می گوید وازلین منافذ شما را مسدود نمیکند. پس میتوان آن را به عنوان آخرین لایه قبل از خواب برای مراقبت از پوست شبانه خود امتحان کنید تا به مواد مرطوب کننده محصولات شفاف کننده خود کمک کنید.

زیر چشمان خود را مرطوب کنید. پس از اینکه وازلین را روی هرگونه جوش پخش کردید، یک لایه را زیر چشمان خود هم بکشید که رطوبت را حفظ کند و بنابراین تا صبح خشکی از بین رفته میرود.

یک کار ناخن تمیز داشته باشید. قبل از شروع نقاشی کردن، وازلین را روی پوست اطراف ناخن های خود اعمال کنید تا به عنوان راهی برای جمع آوری هر گونه لکه اضافی لاک باشد. به محض خشک شدن لاک شما، می توانید هر گونه لکه را بدون اسیتون تمیز کنید.

عمر عطر خود را طولانی کنید. کمی وازلین روی مچ و گردن می تواند مانند یک تثبیت کننده عطر عمل کند، زیرا از تبخیر سریع مولکول های عطر روی پوست خسک جلوگیری می کند.

ابروهای خود را ضخیم کنید. آیا نمی توانید ژل ابرو یا پماد خود را پیدا کنید؟ مقداری وازلین را روی ابروهای خود بمالید تا نه تنها آنها را در طول روز در جای خود نگه دارید بلکه آنها را بدون هیچ رنگ اضافی طولانی تر و ضخیم تر جلوه دهید.

منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *