باغبان خانه داریوش مهرجویی و همسایه محمدی‌فر دستگیر شدند

روزنامه اعتماد در روز سه‌شنبه، با اشاره به یک منبع آگاه، گزارش داد که باغبان خانه داریوش مهرجویی و وحیده محمدی‌فر به عنوان متهمانی در پرونده قتل این زوج هنرمند دستگیر شده‌اند.

باغبان خانه داریوش مهرجویی و همسایه محمدی‌فر دستگیر شدند

منبعی که نامش اعلام نشده، اظهار کرده که باغبان خانه داریوش مهرجویی و وحیده محمدی‌فر در روز دوشنبه به همراه چند نفر دیگر دستگیر شده‌اند. هنوز نمی‌توان تایید کرد که آیا این افراد جزو کسانی هستند که پیشتر توسط نیروی انتظامی در پرونده قتل این زوج هنری دستگیر شده بودند یا خیر. پلیس هویت بازداشت‌شدگان را به طور رسمی اعلام نکرده است.

روزنامه اعتماد در شماره روز سه‌شنبه، بخشی از گفت‌وگوی خود با وحیده محمدی‌فر که دو روز پیش از وقوع قتل (پنج‌شنبه) انجام شده بود، منتشر کرد.

باغبان

به نقل از گفت‌وگوی وحیده محمدی‌فر در روزنامه اعتماد، خانم محمدی‌فرد اعلام کرده بود: “قبلا خودمان دارای یک باغبان بودیم که از ما سرقت کرده بود. بعدا متوجه شدیم که او هم باغبان ما بوده و هم باغبان همسایه کناری ما. او را تحویل پلیس دادیم، اما همسایه کناری ما باغبان را بخشید و او آزاد شد. با توجه به اینکه برادر او دزد بود و همدستش هم بود، به ما اطلاع داده شد که باید او را پیدا کنیم و تحویل پلیس بدهیم. برادر باغبان ما در این شهرک کار می‌کند، این امر باعث شک و تعجب ما شده که چرا برای او آزادی به این سادگی داده شده است؟”

منبع خبر

One thought on “باغبان خانه داریوش مهرجویی و همسایه محمدی‌فر دستگیر شدند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *