توجیهات پرسپولیس برای جریمه ۱۰ درصدی بازیکنان و کادر فنی همراه با آپشن چشم‌پوشی!

توجیهات پرسپولیس برای جریمه ۱۰ درصدی بازیکنان و کادر فنی همراه با آپشن چشم‌پوشی! باشگاه پرسپولیس در بیانیه‌ای اعلام نمود: «به دنبال نتایج هفته‌های اخیر، هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه تصمیم گرفتند بازیکنان تیم فوتبال را به میزان ده درصد قرارداد مجازات نمایند. همچنین از آقای حسین بادامکی، معاون ورزشی نیز در این خصوص نظرخواهی به عمل آمد.»

در این بیانیه آمده است: «اعضای هیئت مدیره معتقد بوده و هستند که نتایج کنونی تیم با توانایی‌های فنی بازیکنان و مجموعه همخوانی ندارد و این نشان‌دهنده اعتقاد به شایستگی‌های فنی و قهرمانی بازیکنان و تأکید بر آن می‌باشد.»

البته باشگاه پرسپولیس شرایطی نیز برای بخشودگی این مجازات در نظر گرفته است: «بر این اساس با نظر مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره تصمیم گرفته شد، در صورت نتایج مطلوب تیم در بازی‌های آتی به ویژه صعود سرخپوشان به مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، این مجازات لغو گردد. همان‌طور که مجازات‌های قبلی نیز با نتایج خوب تیم در هفته‌های ابتدایی لیگ بخشیده شده بود.»

بخش پایانی این بیانیه نیز به حمایت از کادر فنی اختصاص دارد: «همچنین برخلاف شایعات و حاشیه‌سازی‌ها، با توجه به عملکرد مثبت در سال‌های گذشته، توانایی کادر فنی پرسپولیس به عنوان بهترین گزینه موجود و در نتیجه اعلام حمایت از سرمربی تیم تأکید گردید.»

منبع خبر

2 thoughts on “توجیهات پرسپولیس برای جریمه ۱۰ درصدی بازیکنان و کادر فنی همراه با آپشن چشم‌پوشی!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *