راهنمای زیباتر کردن خانه تان در کمتر از ۱۰ دقیقه

نظرات یک عکاس حرفه ایی درباره دکروسیون یک مکان مسکونی درباره راههای زیباتر کردن خانه تان در کمتر از ۱۰ دقیقه:

قانون اول، مرتب کردن

بیشتر کارهایی که من در عکاسی می‌کنم جابه‌جا کردن وسایل اضافی است. تقریباً همه جاهای کوچکی از بی‌نظمی دارند- یک جعبه این‌جا، یک دسته کاغذ آن‌جا. شما شاید حتی این‌ها را نمی‌بینید چون خیلی به دیدن‌شان عادت کرده‌اید. یک ترفند خوب که پیدا کرده‌ام این است که از خانه‌تان عکس بگیرید. این به شما کمک می‌کند تا خانه‌تان را با چشمانی تازه ببینید و شاید الهام‌بخش شما باشد تا برای چیزهایی که در بیرون هستند جایی دائمی پیدا کنید.

قانون دوم، دور انداختن چیزی

خیلی از دکوراسیون‌های داخلی وسایل زیادی دارند. و این‌ها وسایل خوبی هستند! وقتی دکوراسیون داخلی عکاسی می‌کنم، اغلب در تعلیق هستم که کدام وسایل را بردارم. اما برداشتن یک یا دو وسیله فضایی آرام‌تر و راحت‌تر ایجاد می‌کند، و به وسایلی که مانده‌اند اجازه می‌دهد تا بیشتر درخشان شوند. این به معنای این نیست که باید وسایل دوست‌داشتنی‌تان را دور بیندازیدشما میتوانید آن‌ها را به اتاق دیگری منتقل کنید یا در انبار نگهداری کنید، و بعداً وقتی آماده تغییر بودید، دوباره آن‌ها را بیاورید (و چیز دیگری را بردارید).

قانون سوم، فضا دادن به مبلمان‌

یک ترفند دیگری که اغلب استفاده می‌کنم این است که مبلمان را کمی از هم دورتر می‌برم. امتحان کنید! حتی چند سانت هم می‌تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند. اگر فضا دارید، فاصله بیشتر به مبلمان برای نفس کشیدن می‌تواند به فضایتان حس سبک‌تر و هوادارتری بدهد. یک ترفند دیگر؟ کشیدن مبلمان فقط چند سانتدورتر از دیوار .

قانون چهارم، اضافه کردن گل و گیاه!

اگر دقت کنید، متوجه می‌شوید بسیاری از زیباترین عکس‌های داخلی خانه‌ها چیز مشترکی دارند: گل‌ و گیاه. لمسی از طبیعت به یک اتاق زندگی و بافت می‌دهد و می‌تواند به نرم کردن خطوط یک فضای مدرن کمک کند. داشتن همیشگی گل‌های تازه ممکن است کمی گران تمام شود، اما می‌توانید با یک گیاه خانگی همان اثر را به دست بیاورید که خرید یک‌باره آن مقرون‌به‌صرفه‌تر است.

قانون پنجم، قرار دادن مورب اشیاء

یک راه برای جذاب‌تر کردن عکس این است که یکی از اشیاء عکس را کمی مورب قرار دهید. می‌توانید این کار را با مبلمان‌هایی مانند صندلی‌ها یا پاکوب‌های فرعی امتحان کنید.

و در پایان، هیچ قانونی نیست که بگوید همه‌چیز باید بر روی یک خط منظم باشد. با نگاه کردن به خانه‌تان مثل یک طراح نقاشی میتوانید نمایی جدید به آن ببخشد.

منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *