قدردانی زیاد نخاله برای حمایت جمهوری اسلامی از جهاد اسلامی

قدردانی زیاد نخاله برای حمایت جمهوری اسلامی از جهاد اسلامی

در اتفاقات اخیر خاورمیانه بار دیگر چهره ی تروریستی و خشونت طلب جمهوری اسلامی بر همه جهانیان نمایان شده است. این رژیم از یک طرف حوثی های یمن را که این روزها به بزرگترین مزاحم دریایی تبدیل شده اند، حمایت می کند. از طرف دیگر به نیروهای تروریستی خود در خاورمیانه اسلحه می فرستد. حزب الله لبنان، جنبش جهاد اسلامی فلسطین و حماس این روزها سخت در تلاش هستند، تا سلاح کافی از جمهوری اسلامی برای گسترش جنگ در خاورمیانه ذخیره کنند. جمهوری اسلامی بر خلاف ادعای خود که فقط حمایت مستشاری برای نیروهای نیابتی خود در خاورمیانه دارد، آشکارا سلاح در اختیار این گروهها قرار می دهد. و این نقض آشکار معاهده های بین المللی می باشد.
ادعای ارسال سلاح به نیروهای تروریستی در خاورمیانه توسط جمهوری اسلامی این بار توسط زیاد نخاله دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین که سخنگوی نماز جمعه تهران بود بر زبان آورده شد. نخاله گفت: سلاحی که امروز رزمندگان (تروریستها) فلسطینی با آن علیه صهیونیستها می جنگند، سلاح ایرانی است که جمهوری اسلامی ایران در طول سالهای متمادی به آنها هدیه داده است. این اذعان آشکار ارسال سلاح توسط جمهوری اسلامی به نیروهای نیابتی اش در منطقه می باشد. و تا امروز هم مسئولین جمهوری اسلامی سخنان زیاد نخاله را تکذیب نکرده اند. البته سکوت جمهوری اسلامی خود می تواند حاوی پیامی باشد. و آن اینکه جمهوری اسلامی می خواهد دخالت مستقیم خود در اتفاقات اخیر خاورمیانه را نشان دهد.
سفرهای اخیر رهبران حماس، جنبش جهاد اسلامی فلسطین و کتائب حزب الله عراق به تهران و حضور گسترده نیروهای سپاه قدس در لبنان و سوریه خود گویای آن است که جمهوری اسلامی تمام توان خود را برای گسترش آتش جنگ بکار بسته است. جهانیان امروز بسیج شده اند تا کمکهای انسانی به غزه ارسال کنند و در مقابل آن جمهوری اسلامی سلاح به نیروهای تروریستی می فرستد. جهانیان سعی دارند تا آتش جنگ را در خاورمیانه خاموش کنند اما جمهوری اسلامی تمام همت خود را بکار بسته است تا این جنگ گسترش یابد. سران رژیم ایران باید بر این امر واقف باشند که این سلاحها دردی از دردهای فلسطینیان را درمان نمیکنند. بلکه برعکس برای کشتار غیر نظامیان مورد استفاده قرار می گیرند.

بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *