چنینگ تیتوم و زوئی کراویتز پس از دو سال دوستی، نامزد کرده‌اند‌

در مصاحبه‌ای با جی‌کیو در نوامبر ۲۰۲۲، کراویتز درباره اینکه تیتوم در زمان فیلمبرداری اولین فیلم بلند سینمایی‌اش به عنوان کارگردان، چطور از او حمایت کرده، صحبت کرد
البته بلخره چنینگ تیتوم و زوئی کراویتز رابطه‌شان را به مرحله بعدی بردند.

منبعی به TODAY.com در روز دوشنبه تایید کرد که ستاره “مایک مایک” و بازیگر “بتمن” نامزد کرده‌اند. این زوج دو سال است که دوست هستند.

کراویتز و تیتوم وقتی با هم آشنا شدند که او تیتوم را در فیلم “جزیره پوسی” انتخاب کرد. آنها از وقتی در اوت ۲۰۲۱ رابطه‌شان را علنی کردند، رابطه‌ای نسبتاً خصوصی داشته‌اند.

در مصاحبه با جی‌کیو در نوامبر ۲۰۲۲، کراویتز درباره اینکه تیتوم چطور در طول فیلمبرداری اولین فیلم بلند سینمایی‌اش به عنوان کارگردان از او حمایت کرده، صحبت کرد.

او گفت: “از درست کردن چای یا ریختن نوشیدنی یا رفتن برای آماده کردن کسی یا هر کار دیگری، او واقعاً محافظ من بود و این بسیار شیرین و دوست‌داشتنی بود. فکر می‌کنم اگر بتوانید چنین کاری را با هم انجام دهید، آزمون خوبی است. و ما حتی از این ماجرا قوی‌تر بیرون آمدیم.”

بازیگر “دروغ‌های کوچک بزرگ” ادامه داد: “او انسانی شگفت‌انگیز است. مرا می‌خنداند و هر دو واقعاً هنر را دوست داریم و درباره هنر و کاوش دلایل انجام کارهایمان با هم صحبت می‌کنیم. دوست داریم فیلمی را تماشا کنیم و آن را تجزیه و تحلیل کنیم و در مورد آن بحث کنیم و یکدیگر را به چالش بکشیم.”

منبع خبر

One thought on “چنینگ تیتوم و زوئی کراویتز پس از دو سال دوستی، نامزد کرده‌اند‌

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *