آیا خامنه ای فردی خطرناک است؟

آیا خامنه ای فردی خطرناک است؟
۱

صفحه اینستاگرام رهبر جمهوری اسلامی در اینستاگرام و فیس بوک حذف شد. سخنگوی شرکت متا درباره حذف این صفحات گفت که حسابهای خامنه ای به دلیل تخلف های متعدد نسبت به سیاستهای این شرکت (متا) در زمینه سازمانها و افراد خطرناک حذف شده است.
شبکه های اجتماعی در ایران توسط جمهوری اسلامی سانسور و فیلتر می شوند. شما نمی توانید بدون فیلتر شکن به این شبکه ها وصل شوید. اما سران جمهوری اسلامی همگی در این شبکه ها پیج داشته و اندیشه های مخرب خود را توسط این شبکه ها پخش می کنند. این هم استاندارد دوگانه جمهوری اسلامی نسبت به شبکه های اجتماعی را نشان می دهد. حتی جمهوری اسلامی درباره فعالیت کاربران ایرانی این شبکه ها هم حساس بوده و آنها را زیر نظر دارد. در برخی مواقع ما شاهد آن بوده ایم که نیروهای امنیتی جمهوری اسلامی برخی کاربران منتقد سیاستهای رژیم ایران را بازداشت و دستگیر کرده اند.
حذف پیجهای رهبر جمهوری اسلامی در اینتساگرام و فیس بوک در این برهه ی زمانی معنادار است. همچنین دلیل حذف این صفخات که خامنه ای را فردی خطرناک نشان می دهد، حاوی پیامی است. خامنه ای با سیاستها و رفتارها و گفتارهایی که داشته است همیشه شبیه افراد خطرناک عمل کرده است. پیامهایی که خامنه ای در این شبکه ها منتشر می کند همراه با تهدید و تخریب ملل دیگر است که این هم مصداق بارز یک فرد خطرناک می باشد. همچنین سازمانها و گروههای وابسته به خامنه ای در خاورمیانه هم ساختاری خطرناک داشته که چیزی جز آواردگی و بدبختی برای این منطقه ندارند.
خامنه ای جلادهایی دارد که اوامر او را اجرا می کنند. جلادهای او در ایران مردم ایران را سرکوب می کنند و مزدورانش در خاورمیانه مردم این منطقه را قربانی سیاستهای او کرده اند. او نه همانند یک سیاستمدار بلکه شبیه یک پدر مافیایی عمل می کند که مخالفان خود را به طرق مختلف سعی می کند از بین ببرد.
آزادی بیان تا جایی معنا دارد که آزادی دیگران لطمه نخورد و صدمه نبیند. اما خامنه ای خود دشمن آزادی است و ایران را به زندانی تبدئیل کرده است که مردم آن اسیر سیاستهای مخرب او هستند. خامنه ای آزادی بیان مردم ایران را بشدت سرکوب می کند و انتظار دارد تا جهانیان نظاره گر تبلیغات خشونت آمیز او باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *