رامین یکتاپرست تروریست سپاه

رامین یکتاپرست تروریست سپاه
۲۸
۱۳

در خبرها آمده بود که ظاهرا رامین یکتاپرست در ایران کشته شده است. او یک تبهکار ایرانی-آلمانی بود که در آلمان یک فاحشه خانه را اداره می کرد و توسط پلیس آلمان تحت تعقیب بود. او متهم به قتل بود و همچنین در حادثه تیراندازی به کنیسه قدیمی یهودیان در شهر اسن آلمان نقش داشته است. روزنامه واشنگتن پست در گزارشی از قول پنج مقام امنیتی آلمان و دو مقام امنیتی غربی نوشت که یکتاپرست به خواست سپاه پاسداران جمهوری اسلامی این حمله را هدایت کرده است. رامین یکتاپرست به ایران گریخته بود و آزادانه در ایران زندگی می کرد.


سپاه پاسداران انقلاب و سازمان اطلاعات این گروه برای پیشبرد اهداف خود همیشه از گروه‌ها و افراد تبهکار استفاده میکنند. زیرا ماهیت فعالیتهای این گروه، ذاتا تبهکارانه می باشد. افراد و گروه‌های تبهکار برای این رژیم و بازوی سرکوب اش سپاه نه تنها خطری نیستند، بلکه نعمتی محسوب می شوند. آنها برای سرپوش گذاری بر جنایت هایشان به این افراد و گروه‌های تبهکار نیاز دارند. نمونه های زیادی از استفاده جمهوری اسلامی و سپاه از تبهکاران برای عملی کردن نقشه های شرورشان وجود دارد.
در سال ۲۰۱۱ توطئه ترور سفیر عربستان در آمریکا توسط عوامل سپاه برملا شد. در این حادثه افسر ارشد نیروی سپاه قدس سپاه به پرداخت پول به کارتل لوس زتاس مکزیکی متهم شده بود.
در ۲۰۲۰ سیزده نفر از افراد یک گروه مجرم به رهبری ناجی شریفی زیندشتی بخاطر ربودن یکی از مخالفان جمهوری اسلامی در استانبول دستگیر شدند. ناجی شریفی زیندشتی که رهبر یک گروه قاچاقچی مواد مخدر است آزادانه در ایران زندگی می کند و ارتباطی تنگاتنگ با سپاه دارد.
در سال ۲۰۲۲ وزارت دادگستری آمریکا یک عضو سپاه پاسداران را متهم کرد که برای ترور رهبران آمریکا با افراد تبهکار ارتباط برقرار کرده است.
می توان این لیست را ادامه داد و به ده‌ها مورد دیگر در مورد تروریست های سپاه اشاره کرد.

مطالب بیشتر

جروزالم پست: اسرائیل رامین یکتاپرست، نیروی سپاه را کشته است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *