نیروهای نیابتی و زالو های مردم ایران

نیروهای نیابتی و زالو های مردم ایران
۳۸
۲۶

در پی حملات تلافی جویانه آمریکا و انگلیس بر علیه پایگاه های نیروی نیابتی وابسته به رژیم ایران و تحت کنترل مستقیم سپاه، فرمانده نیروی قدس، اسماعیل قاآنی، که مسئول کل استخدام این نیروها، تامین مالی، تسلیح و آموزش گروه های شبه نظامی ست گفته که ما هیچ گروه نیابتی در منطقه نداریم.

مردم مظلوم ایران از ابتدای سلطه رژیم به معنای «نیابتی» آشنایی کامل دارند. یک سال پس از آشوب ۵۷، خمینی برای تاسیس اولین گروه نیابتی وابسته به نظامش شروع به ولخرجی های بی سابقه ای در لبنان کرد. در طول سالهای پس از آن، حزب الله با اثبات فرمان برداری و وفاداریش به تهران ذینفع میلیاردها دلار پول نقد و تسلیحات نظامی از ایران بوده است.

بعد از اینکه حزب الله با رفتارهایش ثابت کرد که حمایت از مزدوران و شبه نظامیان برای پیاده سازی طرحهای نفوذ سیاسی و تفرقه افکنی در میان مذاهب مختلف منطقه برای رژیم مفید است، سران نظام، بدون در نظر گرفتن آسیب های مالی و معنوی برای مردم ایران، تصمیم گرفتند که تعداد گروه های نیابتی تحت کنترل سپاه را گسترش دهند.

بعد از حملات ناجوانمردانه و بی دلیل اخیر گروه تروریستی حماس که یکی از بدنام ترین و وحشیانه ترین شبه نظامیان تحت حمایت رژیم ایران محسوب میشود، خطر و نتیجه نفوذ رژیم به خوبی برای جهانیان آشکار شد. کارشناسان سیاسی پیامدهای جهانی حمایت جمهوری اسلامی از تروریسم را به عنوان نگرانی مبرم که فراتر از منطقه خاورمیانه گسترش می‌یابد، توصیف کرده اند.

اخیرا ارتش اسرائیل اعلام کرد که در پی عملیات تلافی جویانه در غزه، مدارک قابل توجه ای در رابطه با دریافتهای حماس از تهران کشف کرده است. این اسناد نشان می‌دهند که جمهوری اسلامی برای یحیی سینوار، رهبر فعلی حماس، به ترتیب ۱۵ میلیون، ۴۸ میلیون، ۴۲ میلیون و ۱۲ میلیون دلار، که معمولا به صورت نقدی میباشد، پول فرستاده است. همچنین محمود الزهار، یکی از بنیانگذاران حماس، در ۲۰۲۱ شایعه حمل چمدان های پر پول نقد از تهران را تایید کرد.

بیشتر بخوانید

در طول تاریخ، از زالو به عنوان حیوان مفیدی در بعضی از روش های پزشکی نام برده شده است. اما این زالوهای نیابتی بدون هیچ سودی برای جوامعی که در آن بوجود آمده اند، چیزی جز مرگ و نابودی ارمغان نیاورده اند. در خاتمه، رژیم ایران در آرزوی خود برای به دست آوردن نفوذ در سراسر منطقه، سرمایه گذاری هنگفتی برای ایجاد نیروهای نیابتی انجام داده است. از حزب‌الله گرفته تا حوثی‌ها، کتائب حزب‌الله، زینبیون، فاطمییون و تا حماس ، هر کدام به زالویی بر تن مردم ایران تبدیل شده‌اند وتا زمانی که اجازه وجود داشته باشند، هیچ امیدی برای رفاه و آسایش و آینده برای مردم ایران نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *