جمهوری اسلامی یک بار دیگر در جهت منافع خود گروه نیابتی اش را در صحنه جنگ تنها گذاشت. پس از استفاده از حوثی ها برای پیشبرد اهداف خود، جمهوری اسلامی فرار را بر قرار ترجیح داده و تصمیم گرفته تا به نیروی نیابتی دیگری خیانت کند. فرار سپاه پاسداران و تنها گذاشتن نیروهای مورد حمایت اش در حساس ترین برهه زمانی به الگویی آشنا تبدیل شده است. تا کنون: ترک حماس، فدا کردن حسن نصرالله، فرار بشار اسد به مسکو و اکنون خالی کردن میدان پس از حملات به حوثی ها در کارنامه سپاه پاسداران وجود دارد. عبدالملک الحوثی با همان طنابی در چاه می رود که جمهوری اسلامی اسماعیل هنیه، یحیی سنوار و حسن نصرالله را به قهقرا فرستاد.
مطالب مرتبط
دبیر کل ناتو: ایران باید نیروهای نیابتیاش را مهار کند
ایران باید نیروهای نیابتیاش در منطقه را کنترل کند.» رئیسجمهور آلمان در دیدار از اسرائیل گفت، کشورش تصمیم به کمک به بازسازی کیبوتص بئری که در حمله حماس ویران شد گرفته است
رژیم ایران؛ علیه انسانیت و حقوق بین الملل دریایی
بازدیدها: 24 حوثی ها چندی است که دریای سرخ را به محلی برای موشک و پهپاد پراکنی تبدیل کرده اند. در سایه فعالیتهای مخرب این گروه تروریستی تجارت بین الملل در این منطقه دریایی آسیب…
هجوم دوباره ریزگردها به سیستان و بلوچستان؛ ۵۰۰ شهروند راهی بیمارستان شدند
بازدیدها: 23 استان سیستان و بلوچستان از روزهای گذشته بار دیگر با توفان گرد و خاک و هجوم ریزگردها روبرو شده است. بر اساس آخرین آمارهای رسمی طی دو روز گذشته دستکم ۵۱۱ به دلیل…
